У Польщі обрали найпопулярніший супермаркет 2022 року

Польські споживачі споживачі визначились з найпопулярнішим супермаркетом в країні за 2022 рік.

Listonic склали відповідний перелік торгових мереж у Польщі і виявилось, що мешканці держави-сусідки надають перевагу німецькій торговельній мережі Lidl.

Lidl посів перше місце і отримав 35,2% голосів від учасників опитування. Друге місце в рейтингу посіла Biedronka – 34,2%. Порівняно з минулим роком розрив скоротився, тож тепер рітейлери є серйозними конкурентами один для одного.

На третьому місці французька компанія “Ашан”, частка цього рітейлера в рейтингу всього 7%. Таким чином “Ашан” став єдиною мережею, яка не набрала, а втратила популярність.

На думку експертів, зниження інтересу у споживачів могло бути викликане бойкотом мережі, яка залишилися в росії після початку повномасштабної війни в Україні.

Також у дослідженні наголошується, що перший рік безпандемійних обмежень мав покращити ситуацію у сфері торгівлі, але все сталося навпаки. У 2022 році просто не було ні виробникам, ні торговим мережам, ні споживачам.

Війна в Україні, зростання інфляції, а також зміни цін на енергоносії та паливо мали величезний вплив на загальне підвищення цін у магазинах і трансформацію купівельної поведінки поляків, – говорять автори рейтингу.

Biedronka перестала бути дешевою

Раніше ми розповідали, що польський рітейлер Biedronka втратив титул одного з найдешевших магазинів країни і посів місце у рейтингу найдорожчих.

За даними Shopping Basket Research and Report, середня вартість продуктового кошику у супермаркетах Biedronka склала майже 280 злотих, а, наприклад, у Auchan – 233,15 злотих.

Повний рейтинг від найдорожчого, до найдешевшого супермаркета у Польщі, дивіться в нашому матеріалі.

Джерело: Business Insider

Читайте також: Магазини Lidl запустили у продаж українські товари – що можна купити в Польщі