ТРЦ Nikolsky вперше використав у роботі штучний інтелект
ТРЦ Nikolsky першим в Україні використав у своїй роботі штучний інтелект. Тепер нейромережі створюють деякі рекламні макети та текстові описи, які вже можуть побачити відвідувачі.
Про це УРТЦ повідомили у девелоперській компанії Budhouse Group.
За словами маркетинг директора Дмитра Бушмакіна, ідея використовувати ШІ для роботи торгового центру виникла ще минулого року, напередодні повномасштабної війни.
Насправді, ідея виникла ще в лютому 2022 року під час затвердження одного з рекламних макетів, коли довго не могли обрати прийнятний варіант. Ми вирішили спробувати згенерувати зображення за допомогою нейромережі, результат нас задовольнив. Через війну дана кампанія так і не вийшла в світ. Після цього ми поступово почали впроваджувати технологію ШІ в наших рекламних кампаніях, - зазначив Дмитро Бушмакін.
Що робить нейромережа?
Нейромережа допомагає генерувати візуальну складову рекламних макетів, а всесвітньовідомий ChatGPT використовується компанією для створення текстової складової. Це виявилось дуже корисним у роботі, але поки на саму лише нейромережу не покладаються.
Звісно, для того, щоб отримати задовільний результат необхідно якомога детальніше поставити завдання перед нейромережею. Ми використовуємо декілька сервісів. Після цього вже завдання дизайнерів скомпанувати отримані результати, це якщо говорити про зображення. Що стосується текстів, то після отриманих результатів звісно копірайтер повинен все перевірити та підправити. Будемо й надалі використовувати штучний інтелект, оскільки його можливості вкрай цікаві. Зараз ми активно працюємо над проєктом відновленням ТРЦ FABRIKA в Херсоні та можемо сказати, що ШІ надає досить непогані ідеї. - кажуть в компанії.
Штучний інтелект не є самостійним, бо у кожної компанії існують свої вимоги до макетів, є певний брендбук в якому прописані розміри та положення тих чи інших елементів на макеті. Тож повністю дизайнера замінити не можуть. Але, Дмитро Бушмакін наголошує, ШІ може значно спростити роботу фахівцю, надаючи необхідний матеріал для роботи.
Чим детальніше та якісніше прописати, що вимагається від штучного інтелекту, тим легше буде над цим працювати. Це як ліпка з глини, але в даному випадку ліпити треба не з шматка глини, а з більш-менш готового горщика, - пояснює маркетинг директор Budhouse Group.
Компанія не планує зупинятись на цьому та вже використовує штучний інтелект у роботі інших своїх проєктів та планує робити це далі.