Майже 70% українців свідомо обирають вітчизняні бренди в магазинах
69% українців свідомо обирають товари вітчизняних виробників під час здійснення покупок.
Про це йдеться у опитуванні дослідницької компанії Gradus Research, результати якого є у розпорядженні “Укрінформ”.
Зазначається, що у поведінці українських споживачів чітко проглядається свідомий намір громадян підтримати країну та економіку. Для цього вони частіше обирають товари локальних брендів, зазначила соціологиня, засновниця та директорка дослідницької компанії Gradus Research Євгенія Близнюк.
Навіть необхідність заощаджувати не зупиняє їх перед купівлею улюблених товарів у звичних місцях продажу, ще раз доводячи, що бренд зараз важливий як ніколи – навіть важливіший, ніж був до війни. Люди планують покупки, тому важливо попадати в їх план/список і не розраховувати на спонтанне рішення біля полиці, — наголосила Близнюк.
Результати
Попит на українські бренди стабільно зростає і наразі 69% опитаних українців заявляють, що свідомо обирають українську продукцію.
56% заявили, що почали купувати нові бренди під час війни для того, щоб підтримати вітчизняних виробників.
Ще 54% опитаних споживачів наголосили, що при здійсненні покупки звертають особливу увагу на бренд. 33% заявляють, що після початку повномасштабної війни бренд товару не має для них жодного значення.
55% продовжують купувати знайомі бренди через позитивний досвід саме з цими товарами.
Де купують українці?
Громадяни віддають перевагу супермаркетам і магазинам і лише 16% купують товари і продукти на ринках.
Також в Україні триває раціоналізація попиту, спричинена війною. Брак роботи та зниження рівня доходів населення штовхає українців споживати більш раціонально та заощадливо.
Тому 64% опитаних відповіли, що намагаються купувати дешеві бренди, а 18% населення може дозволити собі більш дорогі.
Читайте також:“Епіцентр К” та Kingspan підписали меморандум про “інвестнянь” із UkraineInvest