“Сільпо” тимчасово змінює назву одного зі своїх супермаркетів

Мережа супермаркетів “Сільпо” змінює вивіску одного зі своїх столичних супермаркетів.

Про це компанія повідомляє у своїх соціальних мережах.

З вивіски прибрали останні дві букви і “Сільпо” перетворилося на “Сіль”.

Ми змінили вивіску одного з наших супермаркетів, бо на полиці “Сільпо” повернулася “Артемсіль” — лімітована, в особливому пакованні. Повернулася, щоб допомогти сформувати флотилію дронів-камікадзе для Головного управління розвідки, – пояснює мережа.

Остання партія солі з Соледару

Раніше ми розповідали, що до річниці повномасштабного вторгнення Держпідприємство “Артемсіль” та платформа United24 випустили спеціальну партію солі.

Це останні 20 тон солі з шахт Соледару, які вдалося вивезти з підприємства. Вони розфасовані всього у 100 тис. пачок по 200 грам і продаються по 500 гривень.

Придбати сіль з останньої партії можна у магазинах “Сільпо” та на сайті Rozetka.

Крім того, пачки мають унікальний дизайн. Замість звичайної назви продукту підпис – “Міць. Українська кам’яна”, а кам’яну квітку перетворили на тризуб. Весь прибуток буде спрямовано на формування флотилії дронів-камікадзе для ГУР, один потрібний дрон коштує 700 доларів.

Читайте також: В Ізмаїлі відкриється новий ТЦ “ОДІС”