Lego дев’ятий рік поспіль стає найдорожчим брендом іграшок у світі
Бренд Lego дев’ятий рік поспіль утримує позицію найдорожчого бренду іграшок в світі. За 2022 рік його вартість зросла на 24% і перевищила 7,44 млрд доларів.
Про це свідчить рейтинг французької консалтингової компанії Brand Finance.
Друге та восьме місце посідають японський бренд Bandai Namco вартістю 1,58 млрд доларів та ще один “японець” Dragon Ball із капіталізацією 0,4 млрд доларів.
Решта місць у топ-10 дісталась американським брендам:
- Fisher-Price (879 млн доларів);
- Barbie (701 млн доларів);
- Hot Wheels (410 млн доларів);
- Nerf (462 млн доларів);
- Magic:The Gathering (352 млн доларів);
- Hasbro (339 млн доларів);
- колекційні фігурки Pop! (409 млн доларів).
Зазначається, що найбільш швидкі темпи зростання у 2022 році продемонстрував бренд Magic: The Gathering, створений у 1993 році. За цей час йому вдалося подорожчати у 2,3 рази.
Вихід брендів з рф
У лютому японський фешн-бренд Uniqlo нарешті приєднався до компаній, що вирішили остаточно піти з російського ринку.
За інформацією гравців ринку торговельної нерухомості, ритейлер розриває договори оренди та не планує відновлювати роботу магазинів у рф.
Офіційно цю інформацію компанія ще не коментувала, але можливість виходу з росії розглядала ще восени 2022 року.
Читайте також: Лише 9% західних компаній вийшли з ринку РФ – Михайло Подоляк