Всі фактори зійшлись: засновниця Fox Lingerie пояснила закриття всіх магазинів в ТРЦ

Засновниця бренду Fox Lingerie Юліана Гензель розповіла, чому майже через рік з початку повномасштабної війни вона вирішила закрити всі магазини в українських ТРЦ.

Про це підприємиця сказала в інтерв’ю Асоціації рітейлерів України.

За словами Гензель, у 2022 році портрет клієнта Fox Lingerie сильно змінився. Прихильники мережі навіть не повернулися до України і не знають, чи повернуться цьогоріч.

Пляжного сезону-2022 не було, відповідно пляжного сезону цього року не буде також. Кому влітку потрібні наші купальники, коли Одеські пляжі заміновані, а в міста постійно прилітають ракети? Також люди бояться ходити в ТРЦ через обстріли, – зазначила Юліана Гензель.

На відвідуваність ТРЦ впливають і відключення світла. Також люди зараз намагаються економно витрачати кошти. Мереживна білизна це той атрибут, який ніхто не бачить, тож його купівлю можна відкласти.

В сукупності цих факторів та інформації від клієнтів ми вирішили закрити магазини на період війни, для любителів приміряти все перед купівлею відкрили найбільший корнер білизни в ЦУМ Київ, – пояснила співзасновниця бренду.

Чому саме зараз?

Лютий та березень – це маржинальні місяці для цього сегменту, але Гензель впевнена, що виходити з бізнесу потрібно саме тоді, коли найбільше шкода.

Бренд закрив свої магазини у так званий високий сезон, а далі це було б дорожче і складніше зробити.

Бізнесвумен впевнена, що літній сезон 2023 буде важким для брендів білизни у ТРЦ, оскільки орендні ставки будуть виходити на довоєнний рівень, а трафік клієнтів та валютні доходи — ні.

Читайте також: Плани Епіцентр на 2023 рік: Ірина Шинкаренко про зміну пріоритетів та допомогу