Незвичний набір: які товари купували українці на День закоханих на Rozetka
Українці активно купували подарунки своїм коханим на 14 лютого попри війну. Цьогоріч перевагу віддавали шоколадним наборам, алкогольним напоям (джин, ром, віскі, лікери) та презервативам.
Про це свідчать дані аналітики рітейлера Rozetka.
У категорії “техніка” найпопулярнішими товарами стали павербанки та смартфони.
Співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін зазначив, що топ товарів до 14 лютого майже не змінився, порівняно з минулим роком.
У мене є стійке відчуття, що українці не просто адаптувалися. Що через війну ми хочемо жити ще більше, дихати ще повніше, і що жага до життя рухає нами. Безмежно дякуємо нашим захисникам! Дякуємо за те, що в нас є наша весна, — додав Чечоткін.
Жителі прифронтових територій у Херсонській, Харківській, Запорізькій, Миколаївській та Донецькій областях активно купують товари для невідкладних потреб.
Навіть на день закоханих вони активно шукали засоби для миття посуду, корм для тварин, пральні порошки, капсули для прання та туалетний папір.
Що купували у АЛЛО?
Багато купували і в магазині техніки АЛЛО, у топ популярних товарів увійшли смартфони, зарядні станції, планшети, ноутбуки та носимі гаджети.
У цьому макетплейсі рейтинг дещо відрізняється від минулорічного, незмінними лідерами залишились лише смартфони.
Читайте також: Мільярди гривень допомоги: як український рітейл підтримував армію у 2022 році