До Дня закоханих українці купували в АЛЛО смартфони та зарядні станції

Ніщо і ніхто не завадить українцям ділитися теплими почуттями. Приємні подарунки — один із проявів турботи, і це демонструють результати АЛЛО під час Love Season. Звісно, час та безпекова ситуація внесли певні корективи до переліку товарів, які українці вибирають для подарунків в мережі магазинів АЛЛО, на маркетплейсі allo.ua та у мобільному застосунку, проте незмінним лідером залишається смартфон, це одна з найпопулярніших покупок до 14 лютого.

Цього року слід відзначити зміни в структурі продажів та зростання деяких категорій. Зокрема, категорія «Дім і сад» сьогодні перебуває на другій позиції, адже пропонує клієнтам зарядні станції та генератори, а ось телевізори та навушники взагалі не потрапили до переліку найпопулярніших покупок першої половини лютого, тоді як у 2022 році посідали третю та четверту сходинки відповідно. Продаж планшетів та ноутбуків зріс у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, а частка носимих гаджетів впала на ⅕ в структурі продажів.

Під час покупок  у перші два тижні лютого 2023 року, саме напередодні Дня закоханих, українці надали перевагу таким товарам в АЛЛО:

  • смартфони;
  • зарядні станції;
  • планшети;
  • ноутбуки;
  • носимі гаджети.

Минулого року ТОП-5 покупок до Дня святого Валентина виглядав інакше:

  • смартфони;
  • носимі гаджети;
  • телевізори;
  • навушники;
  • ноутбуки.

День закоханих — 14 лютого — цьогоріч припав на вівторок, тож передсвяткові вихідні стали найактивнішими днями для покупки подарунків. Приріст покупок сягнув 46% у порівнянні з першими вихідними лютого, тоді як минулого року покупки на вихідних продемонстрували приріст лише 23%.

Читайте також: Мільярди гривень допомоги: як український рітейл підтримував армію у 2022 році