Не стримали слово: скільки брендів не вийшло з ринку РФ після обіцянки

З 85 брендів, які пообіцяли вийти з ринку РФ після початку повномасштабної війни, свого слова дотримались лише 25%.

Про це йдеться у дослідженні консалтингової компанії CMWP, пише The Page.

Зазначається, що до уваги беруться бренди, що представлені у торгових центрах.

Згідно з аналітикою, зупинили роботу в росії усього 34%, повністю вийшли 25%, повністю вийшли та продали бізнес 26%.

Продовжують працювати 6% брендів, ще 6% локалізували бізнес, а 2% зупинили лише частково.

Серед тих, хто повністю пішов з країни-агресорки опинилися ІKEA, Jysk, Decathlon, бренди групи H&M і частина брендів Inditex Group.

А що всі інші?

Близько третини брендів (32%) просто знайшли нових власників для свого російського бізнесу.

Побоювання щодо масового відходу світових торгових брендів не справдилися. Майже 40% із них знайшли можливість залишитися, значною мірою завдяки переуступці прав власності окремих ритейл-брендів новим власникам, – зазначається у звіті CMWP.

До таких відносяться:

  • бренди LPP Group;
  • частина брендів Inditex;
  • Moneks Trading;

Передали бізнес в управління локального менеджменту L’occitane та Deichmann.

Відновили роботу після тимчасового призупинення або просто продовжили працювати, хоча обіцяли вийти з ринку, Burger King, Papa John’s, Uniqlo, Adidas, Estee Lauder тощо

Деякі бренди також просто змінили назву.

Читайте також: Лише 9% західних компаній вийшли з ринку РФ – Михайло Подоляк