10 українських брендів взяли участь у виставці Ambiente в Німеччині

Одразу десять українських брендів взяли участь у щорічній найбільшій у світі виставці споживчих товарів Ambiente у Німеччині.

Про це повідомляє divoche. media.

Подія відбулася 7 лютого у рамках об’єднання жінок-підприємиць Oplich. Представляли на виставці предмети домашнього декору.

Українськи бренди мали колективний стенд, який мав назву Ukrainian brands for cosy home та складався з двох частин – полиці із продукцією учасників і лайфстайл-зони.

Хто був на виставці?

Серед вітчизняних брендів були представлені:

  • Anzyhome – в’язаний декор для дому;
  • Gnizdo – домашній текстиль та одяг із натурального льону;
  • Gunia project – керамічний декор;
  • LoraShen – декоративно-прикладна кераміка.

Крім цього, Luxury Linen представили різноманітну постільну білизну та інші предмети побуту з льону, а MR WOOD Studio демонстрували внутрішнє оздоблення приміщення стабілізованим мохом.

Керамічні горщики різного штибу представляли NANA Ceramics, WOOD MOOD – справжні дерев’яні свічки, а TARLINI – домашній декор. Посуд та декор із загартованого скла унікальної, ручної роботи, представив бренд YAKUSH.

Бренди взяли участь у виставці з метою демонстрації сміливої та життєстійкої позиції України на карті предметного дизайну. За попередніми оцінками, виставку відвідало понад 100 тисяч людей з США, Франції, Італії та інших країн.

Читайте також: У Берліні відкрився найбільший в Європі фудкорт