Один із найбільших турецьких рітейлерів, компанія DeFacto відкриває свої магазини в торгових центрах мережі «Караван»
Девелоперська компанія DCH Infrastructure & Real Estate та DeFacto, провідний турецький бренд прет-а-порте, підписали угоду про довгострокову співпрацю на базі торгових центрів «Караван» у Києві, Харкові та Дніпрі.
Загальна площа магазинів DeFacto, які восени відкриються у мережі ТРЦ «Караван», становитиме понад 3 700 кв. м. В асортименті буде представлений жіночий, чоловічий та дитячий одяг (у тому числі для новонароджених), взуття та аксесуари середньої цінової категорії.
Взаємовигідне партнерство дозволить DCH Infrastructure & Real Estate посилити тенант-мікс своїх ТРЦ якірним орендарем, а fashion-рітейлеру DeFacto – розширити географію та формат своєї присутності на українському ринку. Зокрема, у Харкові з бутіка у ТРЦ «Караван» розпочнеться знайомство городян із брендом, а у київському ТРЦ «Караван Outlet» DeFacto розмістить свій перший в Україні аутлет.
DeFacto, мережа якого налічує понад 500 магазинів у 90 країнах світу, було засновано у 2003 році. Розвивати український напрямок компанія розпочала чотири роки тому і зараз активно посилює свою дистрибуцію, яка вже складається із семи торгових точок.
«Партнерство з провідним турецьким брендом, компанією DeFacto – важливий крок щодо реалізації нашої довгострокової стратегії, орієнтованої на збільшення частки системних операторів у тенант-міксі наших ТРЦ. Магазини affordable fashion стабільно демонструють найвищі операційні показники на кожному нашому торговому майданчику, тому ми впевнені, що колекції DeFacto обов'язково завоюють симпатії наших відвідувачів».
Наталія Денисів
Начальник відділу оренди DCH Infrastructure & Real Estate