Рахунок на мільярди: Скільки українці витратили у польських ТЦ в 2022 році

У 2022 році кожен п’ятий покупець торговельних центрів у Польщі був з України, а вартість покупок сягає мільярдів злотих, повідомляє ukrayina.pl.

Українці у Польщі витратили в 2022 році рекордну суму грошей — за даними Центрального статистичного управління, лише за 3 квартали покупці з України залишили у крамницях 3,8 млрд злотих (майже 1 млрд євро). Витрати клієнтів з України становлять аж 83%. За аналогічний період 2021 року українці витратили в польських магазинах удвічі менше грошей.

При цьому поляки відвідують магазини все рідше. Це означає, що наплив іноземців «рятує» роздрібну торгівлю в країні та вирівнює тенденцію зниження відвідуваності, зазначають експерти.

У грудні 2022 року кожен п’ятий покупець (18,9%) у торговельних центрах Польщі був з України, згідно з даними Selectivv Data Tank. Кількість українців у польських ТЦ зросла майже втричі.

«У грудні 2022 року явка була на 7,8% вищою. Оборот був однозначно вищим, ніж у попередньому році. Частка споживачів з України в рейтингу є помітною і закономірною», — зазначив директор ТРЦ Manufaktura в Лодзі Славомір Муравський.

Керівництво ТРЦ Galeria Północna у Варшаві зауважило, що нові групи клієнтів з’явилися вже в перші тижні війни. Тому контент інфокіосків у торговельному центрі та на сайті адаптували українською мовою.

Маріуш Возняковський з факультету менеджменту Лодзького університету вважає, що перебування українців у Польщі вплине на купівельну поведінку та потреби. «Значна частина клієнтів ТЦ — це молодь віком до 20 років», — підкреслив експерт.

Читайте також: Focus Estate Fund придбав польський ТЦ Ferio Legnica