H&M запустила проєкт у метавсесвіті на платформі Roblox
Шведський ритейлер одягу H&M запустив проєкт Loooptopia Experience у метавсесвіті на віртуальній платформі Roblox.
Loooptopia — це інтерактивний світ, який пропонує гравцям створювати віртуальний одяг та гардероб для свого аватара, експериментуючи з матеріалами, візерунками та актуальними моделями споживання.
Користувачі можуть створити для свого аватара авторські колекції одягу та аксесуарів, а також навчити його оригінальним рухам, створивши своє шоу для представлення на подіумі.
Але найголовніше — в рамках гри учасники можуть обмінюватися одягом із друзями, а також переробляти старий одяг, щоб отримати суперрідкісні елементи та стати «зіркою подіуму».
Центр створеного інтерактивного світу — жвава міська площа, на якій відвідувачі можуть розпочати ігрові сесії та збирати різні модні елементи, беручи участь у міні-іграх, сесіях стилістів, живих заходах та інших активностях.
«Люди, які носять одяг та аксесуари H&M, все частіше проводять час у віртуальних просторах та цифрових світах, — прокоментувала Лінда Лі, керівник відділу роботи з клієнтами та маркетингу H&M Americas. — H&M Loooptopia Experience на Roblox дозволяє нам досліджувати нові способи взаємодії з нашими лояльними та новими клієнтами у локаціях, де вони люблять бувати як онлайн, так і офлайн. У найближчі роки H&M продовжить освоювати простори віртуальної і доповненої реальності, що швидко розвиваються. H&M Loooptopia Experience на Roblox — це новий захоплюючий світ, який розкриває творчий потенціал і дозволяє гравцям створювати та розвивати свій віртуальний гардероб на Roblox».
Читайте також: Nike запускає віртуальний магазин