Nike запускає віртуальний магазин
Американський виробник спорттоварів Nike запускає нову платформу з підтримкою web3-технологій Swoosh, яка стане основним майданчиком для інтеграції компанії у метавсесвіт.
Nike представлятиме свої товари на платформі Swoosh, щоб користувачі могли колекціонувати віртуальні моделі бренду. У компанії планують відкрити доступ до офлайн-товарів, а також інтегрувати цифрові речі у відеоігри.
Першу віртуальну колекцію на Swoosh виробник представить у січні. За словами керівника Nike Virtual Studios Рона Фаріса, зараз проєкт перебуває на стадії тестування. Найближчим часом буде проводитися аналіз поведінки користувача з новим цифровим продуктом.
Деякі спортсмени, які співпрацюють із Nike, отримають на платформі власні вітрини. Крім того, компанія не відкидає залучення сторонніх дизайнерів для роботи над цифровими колекціями.
Читайте також: У Мексиці відкрився перший в світі віртуальний торговельний центр