Selfridges запускає послугу прокату дитячого одягу
Британська мережа універмагів Selfridges запустила послугу прокату дитячого одягу. У добірці представлені останні колекції люксових брендів від Off-White до Kenzo.
Розширюючи послуги прокату, ритейлер додав вибір дитячого одягу віком від 6 місяців до 16 років. Нова послуга реалізована в партнерстві з платформою Hurr. Найближчим часом Selfridges обіцяє розширити та доповнити нову пропозицію, включаючи дитячий зимовий одяг для спорту та активного відпочинку.
Нова послуга впроваджується в рамках програми Reselfridges з переходу ритейлера на кругову бізнес-модель.
Читайте також: Тайський власник мережі елітних універмагів Selfridges вкладе в європейський бізнес ще $1,3 млрд