The North Face запускає магазини у новому форматі

Американський аутдор-бренд The ​​North Face, що спеціалізується на виробництві верхнього одягу, взуття та супутнього обладнання, планує відкрити понад 70 магазинів у Північній Америці, а також до 300 торгових точок різного формату на міжнародних ринках, зокрема, у Великій Британії та Німеччині.

Представлені плани охоплюють п’ятирічний період розвитку роздрібного бізнесу The North Face. Нові магазини відкриються у форматі, який дозволить перетворити їх на зону подій, а також тестувати багатоканальні роздрібні послуги.

Для ритейлера це не перше реформування магазинів. Наприклад, у 2019 році компанія оголосила про запуск пілотного магазину площею майже 750 кв. м у Нью-Йорку та заявила, що має намір оновити більшість роздрібних точок до 2024 року.

З початку 2022 року The North Face вже розширила свою глобальну присутність, відкривши низку франчайзингових магазинів у США, Німеччині та Китаї.

«Оскільки споживачі хочуть взаємодіяти з The North Face як фізично, так і в цифровому виді, ми хочемо створити послідовний і приємний досвід у всіх наших торгових точках як для нових, так і для старих клієнтів», — прокоментував Джейсон Томас, старший директор з роздрібної торгівлі The North Face.

Читайте також: Stone Island відкрив магазин майбутнього у Чикаго