Stone Island відкрив магазин майбутнього у Чикаго
Італійський преміальний бренд чоловічого одягу Stone Island оголосив про відкриття магазину у новій ритейл-концепції у Чикаго. Проєкт було розроблено спільно зі студією OMA/AMO.
Згідно з представленою концепцією, новий моностор має стати не лише місцем для продажу, а й центром місцевої спільноти, майданчиком для обміну досвідом та демонстрацією останніх досягнень бренду.
«Дослідження та інновації є основою Stone Island. Простір, матеріальність та програма магазинів підкріплюють походження бренду та посилюють почуття приналежності до спільноти однодумців», — прокоментували в AMO.
У новому магазині Stone Island організовані спеціальні простори, що підкреслюють відданість бренду до технологій та розвитку. На площах моностора розміщені і архівні моделі, і прототипи бренду. Дизайн магазину базується на прагненнях компанії до перетворення матеріалів з типових на унікальні.
В інтер’єрі широко використовуються спеціально оброблені матеріали, що нагадують натуральний камінь. Панелі створені із подрібненого паперу та смоли, а також обробленої пробки із піщаним покриттям. На стелі магазину красується повністю цифрова люстра, що транслює послання бренду до спільноти.
Загальна площа нового магазину Stone Island складає близько 180 кв. м. Бренд продовжуватиме розвивати нову концепцію з наступними відкриттями у Сеулі, Мюнхені та Стокгольмі.
Читайте також: У Лондоні запрацював найбільший флагманський магазин Zara