Hermes не постраждав від економічної кризи
Незважаючи на складну економічну ситуацію у світі, французька компанія Hermes зафіксувала значне зростання продажів у третьому кварталі цього року.
Компанія Hermes прозвітувала про успішне завершення третього кварталу. Геополітична обстановка та економічна криза не вплинули на результати компанії. Порівнянні продажі Hermes зросли у минулому кварталі на 24% до 3,1 млрд євро (порівняно з аналогічним періодом роком раніше), тоді як аналітики компанії прогнозували зростання на 15%.
На квартальні результати також вплинуло повернення китайських споживачів, які знову почали відвідувати роздрібні магазини компанії та активніше здійснювати покупки після зняття більшості коронавірусних обмежень у країні. Також до Європи повернулися американські туристи, які є одними із найважливіших клієнтів Hermes.
Крім того, компанія вирішила знову підняти ціни на товари. Після того, як цього року Hermes підняв ціна на 4%, у 2023 році вартість ексклюзивних виробів зі шкіри зросте ще на 5–10%. Бренди класу люкс піднімають ціни на продукцію не тільки через інфляцію та зростаючі витрати, а й для підтримки ексклюзивного іміджу.
За словами представників модного будинку, наприкінці 2022 року Hermes планує розширити штат персоналу. На початку року компанія найняла 800 нових співробітників, а у липні підняла для них заробітну плату по всій Європі.
Читайте також: У Лондоні запрацював найбільший флагманський магазин Zara