METRO скоротила споживання електроенергії у своїх ТЦ на 25%

Торговельна оптова компанія METRO підтримує ініціативу відповідального споживання, і вживає усіх необхідних заходів, аби зменшити навантаження на електромережі. Зокрема, ТЦ компанії вже знизили електроспоживання на чверть.

Задля заощадження електроенергії було проведено наступні заходи:

  • під час повітряних тривог освітлення в торгових залах повністю вимикається;
  • в торгових залах і критих паркувальних майданчиках зменшено освітлення до 30%;
  • підсвічування вивісок повністю відключено;
  • освітлення реклами МЕТRО на вході клієнтів також вимкнено;
  • в торговельних центрах мережі навіть попри війну встановлюється LED-освітлення.

Враховуючи впроваджені заходи економії у ТЦ мережі вдалось зменшити споживання електроенергії до 25%.

Окрім цього, у компанії закликали всю HoReCa-спільноту долучитися до цієї ініціативи, щоб допомогти Україні заощадити споживання електроенергії та пережити критичні навантаження без наслідків.

Читайте також: Торговельні центри доєдналися до всеукраїнського руху з економії електроенергії