METRO скоротила споживання електроенергії у своїх ТЦ на 25%
Торговельна оптова компанія METRO підтримує ініціативу відповідального споживання, і вживає усіх необхідних заходів, аби зменшити навантаження на електромережі. Зокрема, ТЦ компанії вже знизили електроспоживання на чверть.
Задля заощадження електроенергії було проведено наступні заходи:
- під час повітряних тривог освітлення в торгових залах повністю вимикається;
- в торгових залах і критих паркувальних майданчиках зменшено освітлення до 30%;
- підсвічування вивісок повністю відключено;
- освітлення реклами МЕТRО на вході клієнтів також вимкнено;
- в торговельних центрах мережі навіть попри війну встановлюється LED-освітлення.
Враховуючи впроваджені заходи економії у ТЦ мережі вдалось зменшити споживання електроенергії до 25%.
Окрім цього, у компанії закликали всю HoReCa-спільноту долучитися до цієї ініціативи, щоб допомогти Україні заощадити споживання електроенергії та пережити критичні навантаження без наслідків.
Читайте також: Торговельні центри доєдналися до всеукраїнського руху з економії електроенергії