Levi’s досягне нульових викидів до 2050 року
Компанія Levi’s опублікувала другий щорічний звіт про сталий розвиток, в якому зобов’язалася до 2050 року стати повністю вуглецево-нейтральною.
Крім скорочення викидів парникових газів, у документі наводяться дані щодо досягнень Levi’s у таких напрямках, як циклічне виробництво, благодійність, контроль за використанням хімічних речовин та водних ресурсів.
З 2018 року компанія є учасником проєкту SBTi (Science-Based Targets Initiative), який поєднує понад 1000 комерційних, громадських і захисних організацій з метою впровадження науково-обґрунтованих методів боротьби з кліматичними змінами.
Згідно з раніше взятими на себе зобов’язаннями, до 2025 року Levi’s прагне знизити на 90% прямі викиди CO2 у ланцюжку поставок порівняно з базовим рівнем 2016 року (2,7 млн тонн CO2) та на 40% скоротити викиди, що охоплюють весь життєвий цикл продукції.
У поточному звіті компанії вказується, що досягнуті показники становлять 66% та 22% відповідно. З 2011 року Levi’s також переробила 11,5 млрд літрів води на своїх підприємствах. Компанія відповідально підходить до вибору постачальників: 95% сировини, що використовується в її продукції, — органічна, перероблена або сертифікована за системою Better Cotton.
Додатково Levi’s оголосили про те, що до 2026 року компанія буде готова до переходу на циклічне виробництво. Однак, як зазначають фахівці галузі, під цим мається на увазі не повна вторинна переробка продукції, а поступове впровадження вимірних стандартів щодо продовження терміну служби виробів та їхньої екологічної утилізації. Про це, зокрема, свідчить і запуск другої частини маркетингової кампанії з девізом «Купуй краще, носи довше», яка стартувала минулого тижня. З її допомогою Levi’s закликає споживачів у всьому світі об’єднатися, щоб переосмислити моду, виходячи із принципу довгострокових цінностей.
Читайте також: Supreme відкриє перший магазин у Південній Кореї