Skechers відкриває флагман на Gran Via у Мадриді
Американський виробник взуття Skechers відкриває свій флагманський магазин у Мадриді, зміцнюючи позиції на швидкозростаючому іспанському ринку. Новий торговий простір розташується на Gran Via, у найпрестижнішій локації іспанської столиці та одній із найдорожчих торгових вулиць Європи.
«Skechers завжди домагався відмінних темпів зростання на іспанському ринку. За останні шість місяців ми зареєстрували нове зростання продажів, що ще більше спонукало нас до розробки нових планів, які, на нашу думку, сприятимуть збереженню цієї тенденції в майбутньому», — прокоментував Тксерра Діас, менеджер Skechers USA Iberia, S.L.
Загальна площа нового магазину Skechers становитиме 774 кв. м. Дизайн приміщення було спроєктовано таким чином, щоб продемонструвати асортимент продукції та технологій бренду, зазначили у компанії. У моносторі представлені повні колекції взуття, одяг та аксесуари. Інтер’єр включає традиційні елементи іспанської архітектури та дизайну.
«Компанія Skechers планує досягти річного обсягу продажів у 10 мільярдів доларів до 2026 року. Для досягнення цієї мети ми продовжуватимемо інвестувати у ключові ринки, реалізуючи такі ініціативи, як розширення нашого європейського розподільчого центру та стратегічне відкриття великих роздрібних магазинів, таких як цей новий флагманський магазин у Мадриді», — зазначив Девід Вайнберг, головний операційний директор бренду.
Після відкриття флагмана на Gran Via загальна кількість магазинів Skechers в Іспанії збільшилася до 61, зокрема 14 моносторів працюють у Мадриді. Під управлінням компанії сьогодні працює 4355 магазинів із розташуванням у 180 країнах світу. Виторг Skechers за 2021 рік склав 1,77 млрд євро.
Читайте також: Hermès запускає pop-up простори HermèsFit