Формат аутлет-центрів стає все більш затребуваним
У кризових умовах глобальних змін, коли пріоритети споживачів змінюються на користь функціональної та раціональної складових покупок, формат аутлет-центрів стає одним із найбільш затребуваних. ТЦ такого формату у всьому світі є сегментом торгової нерухомості, що найбільш швидко зростає, а також найперспективнішою нішою для розвитку в Україні.
«Аутлет-центри зараз перебувають на піку популярності в Європі. В Україні масове переселення споживачів та зниження їхньої купівельної спроможності також призводить до того, що українці все частіше мігрують із класичних ТЦ до торговельних центрів формату аутлет. Люди хочуть купувати якісні брендові речі за зниженими цінами — з великою знижкою від 30% до 70%», — пояснює зростання популярності аутлет-центрів директора компанії UTG Євгенія Локтіонова.
Проте, за її словами, такий формат торговельної нерухомості цікавий не лише споживачам. Його концепція ефективна і для самих ритейлерів, оскільки дає можливість продажу всього асортименту товарів бренда. Аутлет-центри особливо актуальні в цей час, коли продажі у багатьох ритейлерів впали й з’явилися великі залишки колекцій. Тому майже у всіх операторів назріла потреба у відкритті стокових магазинів.
В теперішніх важких умовах як ніколи актуальним стає питання правильного управління залишками колекцій або непроданим товаром магазинів, що закриваються. При цьому ритейлер, отримуючи додатковий канал збуту, має вигідніші, ніж у класичних ТЦ орендні ставки. Крім цього, згідно з концепцією, аутлет-центри мають зручне місцерозташування, що забезпечує постійний потік відвідувачів.
Нагадуємо, ТЦ Promenada Center проводить реброкеридж у сучасний аутлет-центр.