Епіцентр фіксує рекордний попит на обладнання для обігріву

Протягом трьох місяців літа спостерігається зростання обсягу продажів товарів для обігріву різних категорій і функціоналу, яке не властиве цього сезону — порівняно з 2021 роком продажі зросли в десятки разів.

Як пояснює директор напряму «Електротехнік» мережі торгових центрів Епіцентр Ангеліна Бурлакова, українці прагнуть уже зараз придбати необхідний товар, адже восени ціни можуть збільшитися щонайменше на 25%. Серед причин ймовірного зростання – значні коливання курсу національної валюти, підвищення вартості сировини та логістики. Виробники виробляють закупівлю металу не в Україні, як раніше, а в Туреччині. Це призводить до суттєвого подорожчання логістики та суміжних складових ціноутворення.

За даними аналітики компанії Епіцентр, динаміка зростання попиту на деякі категорії товарів для обігріву за два місяці літа 2022 де-не-де перевищила показники високого зимового сезону. Порівняно з аналогічним періодом 2021 року продажі зросли в десятки разів.

20220822 epicentr heat info 03 3 | 2

Наприклад, попит на масляні обігрівачі підвищився в 47 разів. Значне зростання попиту спостерігається і всі категорії електричних обігрівачів: електричні конвектори, теплові панелі, інфрачервоні обігрівачі, тепловентилятори тощо. Більш ніж утричі зросли продажі біокамінів та твердопаливного обладнання.

Намагаючись убезпечити себе від можливих перебоїв з електропостачанням, українці скуповують дизельні генератори: їх продаж зріс у шість разів. Попит на бензинові генератори збільшився неістотно – лише в 1,5 рази.При цьому суттєво зріс продаж інверторів — у 5,5 разів. Також цікаво: продажі покривал влітку 2022-го зросли аж у 47 разів.

«Ми бачимо, що українці прагнуть застрахуватися від усіх можливих сценаріїв розвитку подій у наступному опалювальному сезоні та завчасно забезпечити себе та свої сім’ї теплом», — зазначає Ангеліна Бурлакова.

У той же час все ще спостерігаються проблеми з постачанням імпортної продукції: через напад росії жоден з українських портів не працює, що суттєво ускладнює забезпечення покупців стратегічними товарами. Однак Епіцентр працює на максимум можливостей для недопущення дефіциту обігрівачів.

Читайте також: Від консервів до електроскутерів: Як змінювався споживчий попит українців під час війни