Mothercare залишає російський ринок

Компанія Alshaya Group, що базується в Кувейті, розглядає можливість продажу компанії «Монекс трейдинг», яка розвиває на російському ринку мережу магазинів дитячих товарів Mothercare.

Для власника франшизи продаж бізнесу сторонньому інвестору є пріоритетним завданням. Водночас розглядається і сценарій із остаточним закриттям роздрібної мережі — у цьому випадку бренд зникне з росії після 28 років роботи.

За даними на перший квартал 2022 року, до роздрібної мережі Mothercare входило 118 магазинів з розташуванням у 30 регіонах країни.

Інвестиції в покупку Mothercare в росії з боку Alshaya Group могли становити близько 3 млрд рублів, а виручити від продажу активів компанія планувала вдвічі більше. Але у сьогоднішніх реаліях бізнес може бути проданий за закупівельною ціною товарних залишків. Водночас, навіть після продажу бізнесу постачання товарів у росії залишаться під питанням, так само як і права на використання британського бренду.

Alshaya Group переглядає портфель брендів на російському ринку. Раніше кувейтська компанія досягла угоди про продаж прав оренди на приміщення мережі Starbucks ресторатору Антону Пінському. А в травні компанія оголосила про остаточне закриття у росії роздрібної мережі Victoria’s Secret.

Читайте також: Люксові бренди не можуть повернути гроші за продані в росії товари