12 міжнародних брендів остаточно пішли з росії
За даними на початок третього кварталу 2022 року, понад 180 компаній на ринку ритейлу оголосили про призупинення комерційної, інвестиційної діяльності, а також поставок на території росії, випливає з матеріалів дослідження консалтингової компанії Knight Frank.
«Найбільшу частку у структурі профілів займають бренди fashion-сегменту (19%), за ними йдуть FMCG та автомобільні компанії (по 12%), найменша частина припадає на продуктовий сектор, DIY, товари для дому та дітей (по 1%)», – Зазначається в дослідженні.
12 закордонних брендів вже остаточно оголосили про звільнення з росії. Серед них – IKEA, Hesburger, Levi’s, Victoria’s Secret, Jysk, Prisma і Starbucks.
За перші шість місяців 2022 року на російський ринок вийшли лише два нові міжнародні бренди — Vilhelm Parfumerie у форматі стріт-ритейлу та китайський виробник спортивного одягу та обладнання Li-Ning, що відкрився на площах краснодарського ТРЦ. За цим показником було оновлено антирекорд за історію спостереження ринку.
Читайте також: Активність орендарів у петербурзьких ТЦ впала до мінімуму