АТБ та NTI Loyalty запустили перший в Україні патріотичний благодійний проєкт «Брайти» з технологією AR

28 червня відбувся офіційний запуск першого національного благодійного проекту «Брайти», який реалізує корпорація «АТБ» у співпраці з компанією NTI Loyalty та дитячим фондом ООН (UNICEF). Фонд надав інформацію про мінну безпеку для розробки гри та допоміг у формуванні ідеї щодо спрямування фінансової допомоги.

Про це повідомляє All Retail.

NTI Loyalty – компанія, що надає інноваційні рішення для ритейлу, використовуючи діджитал підходи, що відповідають зростаючим потребам сучасних покупців.

Головною метою благодійного проєкту є збирання коштів на створення першого всеукраїнського реабілітаційного центру «Незламні» у Львові. А саме на лікування та реабілітацію дітей із вибуховими травмами, які вони отримали внаслідок агресії росії.

За прогнозами ДСНС, навіть якщо війна завершиться сьогодні, на розмінування піде ще 10 років. Проблема носить прогресуючий характер і буде актуальною протягом кількох років після закінчення війни. Отже, потрібен системний підхід до її вирішення.

«Для нас це суто благодійний проєкт. Весь прибуток від продажу благодійних товарів ми віддамо на потреби центру реабілітації «Незламні» через благодійний фонд АТБ», — наголосив Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

АТБ разом із компанією NTI Loyalty створили інноваційне рішення щодо збору коштів через краудфандингову платформу «Брайти».

Брайти – це уявний світ супергероїв, які втілюють справжніх героїв цієї війни, що наближають нашу перемогу.

Складовими рішення є:

  1. Ігровий мобільний додаток в Apple Store та Google Play;
  2. Можливість внутрішньоігрових покупок за вирахуванням всіх коштів на потреби дітей;
  3. Колекційні фішки;
  4. Альбом для колекціонування з ігровим полем;
  5. Тубус із легендарними фішками;
  6. Настільна гра про мінну безпеку.
brajti2 | 2

Валерій Бондар, директор з маркетингу «АТБ», зазначив, що запроваджуючи таку платформу метою ставиться не лише збір коштів на лікування дітей, а й:

  • патріотичне виховання молоді;
  • навчання дітей правилам мінної безпеки;
  • вшанування українських героїв.

«Для багатьох дітей війна стала великим стресом і дуже важливо їм пояснювати, що саме відбувається. Найкращий спосіб зробити це через залучення до гри. Завдяки цій платформі ми плануємо залучити не лише дітей, а й дорослих українців, тому що внесок кожного дуже важливий», — прокоментував Костянтин Мельников, CEO NTI Loyalty.

Усі залучені кошти підуть до Лікарні Святого Миколая, яка стала місцем порятунку сотням маленьких українців, які постраждали від війни.

З початку повномасштабної війни в Україні загинуло понад 300 дітей. Після консультацій з UNICEF виявилось, що основним фактором ураження дітей під час війни є вибухові травми. Травми виникають через обстріли і необережне поводження з боєприпасами, що не розірвалися. У лікарнях виявляються діти з мінно-вибуховими травмами, вогнепальними пораненнями, опіками та переломами різної складності.Вибухові поранення часто призводять до ампутації кінцівок та інших травм та, як наслідок складних оперативних втручань, тривалої реабілітації. Більшість дітей вирушає на лікування за кордон, бо в Україні комплексну систему реабілітації поки що не створено.

Партнери проєкту:

Мережа АТБ – спрямовує весь прибуток на допомогу дітям.

UNICEF – методологічна підтримка у розробці гри, ідея щодо спрямування коштів.

Live Animation – розробка мобільного додатку та дизайну товарів.

Читайте також: У магазинах АТБ зібрали понад 200 тонн гуманітарної допомоги для ЗСУ та ТРО