Продажі H&M у Східній Європі впали на 22%

Після виходу з ринків росії та білорусі, а також припинення роботи в Україні, мережа магазинів H&M втратила перспективний прибуток у розмірі понад 22 мільйони доларів.

“Оперативний результат для цих ринків за квартал склав мінус 228 мільйонів шведських крон (близько 22 мільйонів доларів)”, – йдеться у звіті H&M.

Продажі в магазинах в Україні були припинені з 24 лютого, в росії та білорусі – з 2 березня. Наприкінці травня загальна вартість активів H&M у цьому регіоні оцінюється в 4,4 млрд. крон. У трьох країнах 181 магазин закритий, штат працівників становить близько 7,5 тисячі осіб.

Дохід H&M у звітному кварталі збільшився на 17% і становив 54,5 млрд шведських крон. Чистий прибуток склав 3,68 млрд. крон порівняно з 2,77 млрд. крон за той же період попереднього фінансового року. Усі регіони показали зростання, тільки у Східній Європі продажі впали на 22%.

Наприкінці червня H&M почала скорочувати кількість роздрібних магазинів бренду в росії.