У ТРЦ The Americana at Brand відкрився перший технологічний магазин одягу від Amazon
25 травня Amazon оголосив про відкриття свого першого магазину Amazon Style. Торгова точка розташована на площах торгового центру The Americana at Brand у передмісті Лос-Анджелеса.
У дворівневому торговому просторі площею понад 2700 кв. м, представлені колекції чоловічого та жіночого одягу брендів середнього та преміального класу — від Calvin Klein та Levi’s до Vince, Equipment та Theory. Крім того, покупці можуть знайти тут продукцію власних брендів інтернет-гіганта – Amazon Essentials, The Drop, Amazon Aware та ін.
Окрема частина магазину присвячена товарам доглядової та декоративної косметики. Крім того, Amazon Style пропонує своїм клієнтам спеціальний розділ Sales & Deals, де при скануванні QR-кодів можна отримати інформацію про найвигідніші пропозиції.
Для здійснення покупок в Amazon Style необхідно використовувати програму Amazon Shopping для персоналізації своїх переваг, а також зберегти дані банківської картки для спрощення процедури оформлення замовлення. Хоча ритейлер дозволяє робити покупки в магазині і без застосування. Тим не менш, користувачі Amazon Shopping отримують низку переваг, зокрема, можливість «відправки» товару в примірювальну або прямо на стійку для самовивезення.
Читайте також: Дизайнери створили «атмосферу дзен» у найбільшому ТРЦ Сеула
У примірних встановлені технологічні сенсорні екрани з можливістю швидкого замовлення додаткових розмірів, кольорів та фасонів, а також перегляд персональних рекомендацій, заснованих на алгоритмах машинного навчання.
У торговому просторі, на відміну традиційних магазинів одягу, представлена лише невелика частина товарів — за одним зразком кожної моделі. Основні запаси знаходяться у задній частині магазину, прихованої від очей покупців. Це дозволяє ритейлеру ефективніше використовувати торговельний простір та пропонувати покупцям удвічі більше товарів порівняно зі стандартним магазином аналогічного формату.