LPP Group продала російський бізнес
Польська LPP Group досягла угоди про продаж бізнесу інвесторам із Китаю.
Польський виробник одягу LPP Group, один із найбільших фешн-ритейлерів на російському ринку, досяг угоди про продаж бізнесу. Російські активи LPP переходять під контроль консорціуму інвесторів із Китаю, імена яких наразі не розкриваються.
Як повідомили у прес-службі російського підрозділу LPP, у рамках угоди покупець зможе продавати товари, що належать компанії, але не зможе використовувати бренди та товарні знаки. У московському офісі ритейлера заявили, що найближчим часом відбудеться відкриття перших магазинів під керуванням нових власників.
LPP стала однією з перших компаній, що оголосили про зупинення операційної діяльності на російському ринку ще наприкінці лютого. У квітні стало відомо про намір ритейлера остаточно піти з ринку та продати всі свої активи.
В росії польська компанія управляла більш ніж 500 магазинами під брендами Reserved, Cropp, House, Mohito та Sinsay. У портфелі компанії виторг російського дивізіону генерував близько 25% всіх продажів на глобальному ринку.
Читайте також: Harrods обмежить продаж предметів розкоші російським покупцям