7-Eleven Canada впроваджує послугу Mobile Checkout
7-Eleven Canada запустила власну «мобільну касу», щоб надати канадцям можливість просто сканувати, платити та йти.
На сьогоднішній день послуга Mobile Checkout доступна у всіх магазинах країни, що робить 7-Eleven Canada першим роздрібним продавцем у країні, який впровадив цю функцію в масштабах усієї мережі.
Для того, щоб скористатися 7-Eleven Mobile Checkout потрібно завантажити відповідну програму. У магазині вибрані продукти потрібно буде просканувати у програмі. Після закінчення шопінгу сплатити покупки можна за допомогою Apple Pay, Google Pay, дебетової або кредитної картки.
Канада є другим ринком, який впровадив цю функцію після успішного запуску та розширення у США на початку цього року. Запущену в 2018 році послугу Mobile Checkout зараз використовують понад мільйон клієнтів 7-Eleven у 3000 магазинах США.
«Наші клієнти сказали, що їм потрібно більше часу, щоб зосередитись на важливих речах у своєму житті. І ми вирішили розробити запатентовану технологію 7-Eleven, щоб зробити покупки повністю безконтактними. Ми знаємо, що це допоможе нашим клієнтам заощадити час і дасть їм можливість максимально ефективно використати свій день», – сказав Норман Хауер, віце-президент та генеральний директор 7-Eleven Canada.