У Австралії магазин запропонував розрахуватись пройденими кроками за будь-який товар

Бренд ізотонічних напоїв Gatorade та агенція Akcelo у Австралії відкрили перший The Gatorade Sweat Exchange, де можна було обміняти товари на тренування.

Тимчасова ініціатива запрацювала на честь Свята подарунків. Щоб зробити покупку, відвідувачі мали показати кількість пройдених кроків на своєму телефоні або носимих пристроях.

Чим більше кроків - тим вищою є купівельна спроможність, у магазині працювали фітнес-експертів, які допомагали мотивувати учасників збільшувати кількість кроків на спеціально створеній біговій доріжці та тренажерах.

Акція мала величезний успіх, протягом дня відвідувачі пред’явили інформацію про понад 7 мільйонів кроків, а середньостатистичний покупець зробив понад 20 тис. кроків. Люди купували навушники, годинник Garmin, ваучери на покупки у магазині спортивного одягу Rebel Sport, а двоє бігунів оплатили поїздку на Нью-Йоркський марафон, пройшовши по 70 тис. кроків кожен.

Читайте також: Auchan виходить на ринок медичних послуг

У найбільший день шопінгу в році ми хотіли об’єднати любов австралійців до шопінгу та фітнесу, щоб створити абсолютно новий досвід, коли ви буквально платите за те, що змушуєте себе докласти зусиль. З Gatorade Sweat Exchange чим більше ви потієте, тим більше ви отримуєте. Все дуже просто. Реалізація цього проекту з Gatorade стала справжнім партнерством, і ми дуже раді, що зможемо по-новому розбудувати наше позиціонування, - говорить Аден Хепберн, генеральний директор Akcelo.