25 світових топ-ритейлерів втратили 400 млрд доларів
Сумарна капіталізація 25 найбільших світових ритейлерів знизилася за підсумками першого кварталу 2022 року на 382 млрд. доларів. Серед компаній-лідерів зі зниження вартості виявилися Inditex Group, Nike, Alibaba, Lowe’s та Amazon.
Тиск на ринок роздрібної торгівлі робить інфляція, що росте, і загострена на тлі російського вторгнення в Україну геополітична обстановка.
Найбільше за підсумками першого кварталу втратив рітейлер товарів для ремонту Home Depot — 28,6% капіталізації, що становить близько 100 млрд. доларів. Котирування Inditex Group знизилися на 27,9%. Інші великі ритейлери втратили понад 25 млрд доларів.
Читайте також: Відхід закордонних брендів з росії призвів до масового розпродажу торгових центрів
Аналітики зазначають, що найбільше у першому кварталі постраждали ритейлери, діяльність яких сильно залежить від споживчої поведінки та рівнів інфляції. Крім того, компанії зазнають негативного впливу через конфлікт у Східній Європі, що призвело до зростання цін на енергоресурси.
Продуктовий ритейл залишається єдиним сегментом, у якому зберігається позитивна динаміка і натомість те, що споживча активність залишається високому рівні. Зокрема, лідер світового ринку Walmart збільшив капіталізацію за звітний період на 2%, Costco — на 1,4%, японська Seven & I — на 24,8%, а Kroger — на 23,3%.