10 українських брендів взяли участь у виставці Ambiente в Німеччині
Одразу десять українських брендів взяли участь у щорічній найбільшій у світі виставці споживчих товарів Ambiente у Німеччині.
Про це повідомляє divoche. media.
Подія відбулася 7 лютого у рамках об’єднання жінок-підприємиць Oplich. Представляли на виставці предмети домашнього декору.
Українськи бренди мали колективний стенд, який мав назву Ukrainian brands for cosy home та складався з двох частин – полиці із продукцією учасників і лайфстайл-зони.
Хто був на виставці?
Серед вітчизняних брендів були представлені:
- Anzyhome – в’язаний декор для дому;
- Gnizdo – домашній текстиль та одяг із натурального льону;
- Gunia project – керамічний декор;
- LoraShen – декоративно-прикладна кераміка.
Крім цього, Luxury Linen представили різноманітну постільну білизну та інші предмети побуту з льону, а MR WOOD Studio демонстрували внутрішнє оздоблення приміщення стабілізованим мохом.
Керамічні горщики різного штибу представляли NANA Ceramics, WOOD MOOD – справжні дерев’яні свічки, а TARLINI – домашній декор. Посуд та декор із загартованого скла унікальної, ручної роботи, представив бренд YAKUSH.
Бренди взяли участь у виставці з метою демонстрації сміливої та життєстійкої позиції України на карті предметного дизайну. За попередніми оцінками, виставку відвідало понад 100 тисяч людей з США, Франції, Італії та інших країн.
Читайте також: У Берліні відкрився найбільший в Європі фудкорт